Valomainonnan ammattilainen Imagon Oy säästää vaivattomasti

9.4.2015

Perheyritys Imagon Oy:n Kajaanin tuotantotiloihin asennettiin huhtikuussa 2015 LED-valoputket Valtavalo Vaivaton -palvelukonseptin mukaisesti, avaimet käteen periaatteella. Käytännössä tämä tarkoittaa, että Valtavalo ylläpitää ja huolehtii tuotantotilojen valaistuksesta viiden vuoden sopimuskauden ajan.

Valtavalo antaa Vaivaton-projektille säästötakuun ja varmistaa, että valaistustaso säilyy samana tai jopa parantuu. Projektin tavoitteena on vähentää sähkönkulutusta valaistuksen osalta 70%, mikä tarkoittaa merkittäviä säästöjä valaistuskustannuksissa, ja Imagonin tuotantotiloissa tehtyjen ensimmäisten mittausten perusteella tavoitteeseen myös päästään.

“Jos asiakas valitsee energiaa säästävät, kestävät ja pitkäikäiset LED-valoputkemme tiloihinsa Valtavalo Vaivaton -palvelulla, takaamme asiakkaan säästöjen alkavan heti. Ja tärkein asiahan asiakkaille on konseptin vaivattomuus – siitä kertoo palvelun nimikin, Valtavalo Vaivaton”, Valtavalon toimitusjohtaja Markku Laatikainen valottaa yrityksen juuri lanseeraamaa konseptia.

”Meille tämän palvelun valinta oli helppoa ja mutkatonta. Olimme toimineet Valtavalon kanssa yhteistyössä aiemminkin omissa asiakasprojekteissamme ja tiesimme tuotteet luotettaviksi. Valaistuksen uusinta oli meillä myös käytännössä jo valmiiksi budjetoituna – maksoimme nimittäin joka kuukausi sähköyhtiöille valaistuksesta enemmän kuin maksamme nyt Valtavalo Vaivattomasta ja uusien valojen sähköstä yhteensä”,  Mika Okkonen Imagonilta kertoo.

Imagonin tuotantotiloja valaisee 256 valaisinta ja valot palavat vuodessa noin 2200 tuntia. Sen lisäksi, että yrityksessä työskennellään nyt uudessa LED-valaistuksessa, säästöjä syntyy sopimuskauden aikana noin 10 000 euroa.

”Vanhaan ratkaisuun verrattuna nettoamme nyt joka kuukausi, eikä meidän tarvitse tehdä valaistukselle mitään ainakaan viiteen vuoteen” Mika Okkonen kiteyttää.

Valtavalo Vaivaton –palvelukonseptista voi lukea lisää osoitteessa: www.valtavalo.fi/vaivaton

Imagon Oy on vuonna 1988 Suomessa perustettu perheyritys ja Pohjoismaiden johtava valomainonnan ammattilainen. Imagon tarjoaa yrityksille alan parasta palvelua liikepaikkamainonnan suunnitteluun, oikeiden ratkaisujen valintaan, mainosten toteutukseen sekä ammattitaitoisen asennukseen ympäri Euroopan. www.imagon.com