Valtavalo ja Caverion yhteistyöhön

3.9.2021

Valtavalo Oy on allekirjoittanut Caverion Oyj:n kanssa sopimuksen Pohjoismaisesta yhteistyöstä. Sopimuksen tavoitteena on vahvistaa yhteistyötä ja tukea toistensa kehitystä etenkin teollisuusvalaistuksen parissa. Caverion tarjoaa oikeanlaisen kumppanuuden Valtavalolle kokonaisvaltaisten valaistusratkaisujen toimittamiseksi.

Sopimus tukee Valtavalon kasvutavoitteita Suomessa ja Ruotsissa, ja sen odotetaan sekä tuovan myynnin kasvua että kehittävän liiketoimintaa edelleen.

Olemme erittäin iloisia saadessamme aloittaa yhteistyön ja uskomme, että Caverionin kaltaisen kumppanin avulla voimme palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin”, toteaa Valtavalon myyntijohtaja, Toni Arppe, tyytyväisenä. ”Odotamme tästä menestyksekästä yhteistyötä.”

Yhteistyösopimus allekirjoitettiin molemmissa maissa kesäkuun aikana. Valtavalon Ruotsin toimintoja luotsaava Martin Persson on erittäin tyytyväinen neuvottelujen lopputulokseen.

Olemme iloisia tästä sopimuksesta ja odotamme pitkää ja tiivistä yhteistyötä sekä uusia mahdollisuuksia kiinteistöpalvelujen ja -johtamisen alalla”, hän sanoo.

Lisätietoja:

Toni Arppe, Myyntijohtaja, Valtavalo Oy
Puh. 044 7717 175 tai sposti: [email protected]

Caverion Oyj on suomalainen pörssiyhtiö, joka suunnittelee, toteuttaa ja ylläpitää kiinteistötekniikkaa sekä teollisuuden palveluita 12 maassa Pohjois- ja Keski-Euroopassa.

Lue myös muista ajankohtaisista aiheistamme täältä.