Vuosittainen laatu- ja ympäristöjärjestelmien auditointi Valtavalolla läpi moitteetta

27.11.2020

ISO 9001 -laatujärjestelmästandardin ja ISO 14001 -ympäristöjärjestelmästandardin vaatimusten mukainen vuosittainen auditointi vietiin Valtavalolla läpi moitteetta. SGS on auditoinut toimintojamme vuodesta 2015 lähtien, ja se onkin tarjonnut hyvän mahdollisuuden katsoa asioita toisenlaisista näkökulmista ja kehittää toimintaa edelleen.

Olemme Valtavalolla tehneet pitkäjänteistä työtä laadukkaan ja ympäristöystävällisen toiminnan puolesta aina yrityksen alkumetreiltä lähtien ja halunneet toimia edelläkävijänä ja esimerkkinä muille alan toimijoille tekemällä ympäristötietoisesti kestäviä valintoja.

Olethan mukana luomassa kanssamme parempaa huomista – varmistamalla, että valitsemasi valaistusratkaisu on helposti huollettavissa ja että yhä käyttökelpoisia valaisinrunkoja voidaan käyttää edelleen eikä näin aiheuteta tarpeetonta kuormitusta ympäristöllemme? Me mahdollistamme tämän sinulle tarjoamalla pitkäikäisiä vaihdettavan valonlähteen ratkaisuja – ota meihin yhteyttä, niin kerromme niistä mielellämme lisää!

Myynnin yhteystiedot löydät täältä.