Vipuvoimaa EU:lta uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoon

16.5.2018

Valtavalo Oy:llä on parhaillaan käynnissä Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) tukema hanke, jonka aikana yrityksessä otetaan käyttöön täysin uusi toiminnanohjaus- ja liiketoimintajärjestelmä tuotannon tehokkuuden ja materiaalivirtojen seuraamiseksi ja parantamiseksi, myyntiprosessin kehittämiseksi sekä yrityksen kannattavuuden parantamiseksi ja kilpailukyvyn tehostamiseksi.

Tavoitteena on tehostaa myyntiprosesseja ja saada aikaisempaa luotettavampaa tietoa yrityksen liiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen tueksi. Hankittava järjestelmä myös säästää yrityksen välittömiä ja välillisiä kustannuksia. Hankkeen tuloksena yrityksellä on käytössään koko yritystä, liiketoimintaa, myyntiä ja johtoa palveleva järjestelmä, joka mahdollistaa tuotannon tehokkuuden seurannan ja suunnittelun sekä myynnin tehostamisen aikaisempaa paremmin ja kustannustehokkaammin.

Hanke on käynnissä 15.5-31.10.2018 välisenä aikana.