#LokakuunLoiste on käynnissä koko lokakuun

26.9.2022

Valaistaanko teillä edelleen loisteputkilla ja lojuuko niitä varastossa vielä käyttämättöminä? Hyvitämme nyt jokaisesta käytöstä poistettavasta loisteputkesta 1 euron (1 €) vaihdossa energiatehokkaisiin Valtavalo LED-valonlähteisiin! Sähkönhinnan ollessa nyt poikkeuksellisen korkealla tämä helppo keino tuo lisäksi mukanaan mittavat säästöt. Ja luontokin kiittää!

Energiakriisi koskettaa meitä kaikkia ja olemme täysin uuden tilanteen edessä. Motivan mukaan kaikesta Suomessa käytetystä sähköstä noin 10 % kuluu valaistukseen. Joissain tiloissa valaistuksen energiakulutuksen osuus voi olla huomattavasti tätäkin suurempi, jopa kolmannes, jos valoja tarvitaan ympäri vuorokauden. Yksi helpoimmista tavoista säästää energiaa on vanhan loisteputkivalaistuksen päivittäminen led-aikaan, ja nyt jos koskaan se kannattaa tehdä. Siksi haluamme kannustaa kaikkia yrityksiä mukaan #LokakuunLoiste-kampanjaan säästämään yhdessä energiaa.

Tartu tilaisuuteen nopeasti ja ota yhteyttä yritysmyyntiimme#LokakuunLoiste on käynnissä 31.10.2022 saakka!

PS. Muistathan, että elohopeaa sisältävät lamput, mm. T8- ja T5-loisteputket, ovat poistumassa markkinoilta syksyllä 2023? Lue aiheesta lisää blogistamme.

PSS. Jos vanhat valaisinrungot ovat tulleet tiensä päähän, vaihdamme nekin uusiin samalla.

*****************************

Kampanjan järjestäjä
Valtavalo Oy, Sammaltie 14, 90620 Oulu

Osallistumisoikeus
#LokakuunLoiste on tarkoitettu kaikille yrityksille ja julkiselle sektorille. Yksityishenkilöt eivät voi osallistua kampanjaan.

Kampanja-aika
#LokakuunLoiste on käynnissä 31.10.2022 klo 24 saakka.

Kampanjan idea
Valtavalo Oy haastaa kaikki yritykset ja julkisen sektorin mukaan #LokakuunLoiste-kampanjaan säästämään yhdessä energiaa, ja hyvittää jokaisesta energiatehokkaaseen Valtavalo LED-valonlähteeseen vaihdetusta loisteputkesta yhden (1) euron.

Kampanjan ehdot
Osallistumalla Valtavalon #LokakuunLoiste-kampanjaan yritys tai julkisen sektorin edustaja voi hankkia tiloihinsa Valtavalon LED-valoputket vanhojen loisteputkien tilalle ja on tällöin oikeutettu saamaan 1 €:n hyvityksen yhtä loisteputkea kohden.

#LokakuunLoiste koskee T8-loisteputkia. Myös T5-loisteputkista voi saada hyvityksen, kun ne vaihdetaan Valtavalo T8 LED-valoputkiin.

#LokakuunLoiste koskee vain suoraan asennuskohteeseen myytäviä tuotteita, ei tukkuliikkeen kautta tehtäviä hankintoja. Kampanjaan voivat kuulua myös mahdollisesti asiakkaalla varastossa olevat vielä käyttämättömät loisteputket.

Sitova tilaus on tehtävä #LokakuunLoisteen voimassaoloaikana.

Muut ehdot
Valtavalo Oy pidättää oikeuden keskeyttää #LokakuunLoiste-kampanjan perustellusta syystä tai pidentää sen kestoa sopivaksi katsomallaan ajanjaksolla.

Tartu tilaisuuteen nopeasti ja ota yhteyttä yritysmyyntiimme! #LokakuunLoiste on käynnissä 31.10.2022 saakka!