Haemme lisää myyntivoimaa Etelä-Suomeen

15.3.2023

Haemme lisää myyntivoimaa kotimaisten valaistusratkaisujen myyntiin Etelä-Suomessa tukemaan yrityksemme kasvua.

Olemme suomalainen energiatehokkaisiin vaihdettavan valonlähteen LED-valaistusratkaisuihin erikoistunut yritys. Kiertotalous on ollut toimintamme lähtökohtana sen perustamisesta asti. Olemme kestävän valaistuksen edelläkävijöitä ja puolestapuhujia – meille on tärkeää, että valaistus kestää aikaa ja säästää ympäristöä.

Tehtävässäsi vastaat oman alueesi asiakkuuksien hallinnasta sekä yrityksen kokonaisvaltaisien valaistusratkaisujen myynnistä, tuottaen asiakkaille aidosti lisäarvoa.

Mitä tarjoamme Sinulle?
Tarjoamme sinulle paikan vastuullisessa kotimaisessa avainlippuyrityksessä, jossa pääset tekemään työtä kestävän kehityksen ja ympäristöystävällisemmän tulevaisuuden puolesta. Ympärillesi saat mukavan ja kannustavan työyhteisön, jossa jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhön ja sen kehittämiseen.

Toimit vastuullisena ja itsenäisenä osana Valtavalon kokenutta myyntitiimiä, jossa ympärilläsi on osaavien ammattilaisten joukko ja jossa sinulle tarjotaan kehittyvän kansainvälisen yrityksen luomat mahdollisuudet, modernit työkalut sekä hyvät henkilöstöedut.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Palkkaus tehtävässä on kokemus- ja osaamistaustan mukainen sopimuspalkkaus.

Mitä toivomme Sinulta?
Tehtävässä menestymisessä sinua auttaa aiempi kokemus tuloksellisesta B2B-myynnistä ja asiakkuuksien hallinnasta, ja toivommekin sinulla olevan silmää uusille asiakkuuksille ja kykyä luoda kestäviä yhteistyösuhteita. Arvostamme kokemusta teollisuuden myyntityöstä, etenkin valaistusratkaisujen myynnistä, mutta myös avoin ennakkoluuloton asenne ja innokkuus oppia uutta voivat viedä sinut pitkälle. Työ on luonteeltaan liikkuvaa ja tarjoamme Sinulle työkalut ja ympäristön menestykkääseen etätyöskentelyyn.

Kiinnostuitko? Ota nopeasti yhteyttä, paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Liiketoimintajohtaja Aki Sarajärvi: [email protected] tai 040 503 1254.